OJ

Haha, har två grymma ursäkter till att jag inte bloggat.

1. Ni vet när jag var uppe hela natten i typ.. förrgår? Somande halv 6 på kvällen efteråt, och sov till 7 dagen där på. Alltså no time too blogga.

2. Idag har jag varit upptagen hela dagen. Var först i skolan till typ.. 4. Sen åkte jag hem till Moa och var med henne och Simon tills 8 ungefär, då han skulle träna innebandy. Följde med dit och kollade på hans träning i nån timme, och sedan drog jag mig hemåt. Imorgon ska jag spela fotboll hela dagen, så det blir nog inte så mycket bloggning då heller faktiskt. Men får bli bättre på det efter helgen. ;)

Får ju inte glömma att vi var på Willys (Moas andra hem) också. Glömde dock köpa juice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0