Min framtid i Göteborg!

Ja till finalen kom vi ju iaf. Fy vad Eric är snygg.

Ligger och fular mig i sängen. Kom på att jag är ledig imorgon. Och på lördag, söndag och måndag. Så grymt skönt! :D Kom också på att det är skit några dagar kvar i skolan, och mindre än ett år tills jag blir 18.

Då jäklar händer det grejer kära vänner!
Ska ta mitt pick och pack och röra mig söderut så fort jag gått klart skolan. Helst till Göteborg.
Ska skaffa lägenhet, hund, pojkvän och jobb. Och efter det ska det så småning om komma ett barn till världen också. Japp, så blir det.

Men först och främst ska jag leva livet det första halvåret av min 18års tid, dock nyktert. ;)




Kommentarer
Postat av: edit
2011-05-13 @ 12:56:36

fernando torres? jag är stolt, sofia!

Postat av: Sofia
2011-05-14 @ 15:59:38 URL: http://ljusrosanagellack.blogg.se/

jag det var ju en himla tur att vi gick vidare! heja eric!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0